tirsdag 27. august 2013

Frittgående høns


 Ønsket meg veldig frittgående høns,
og fikk jo plutselig en ide om hvordan jeg skulle få flyttet hønene,
slik at de kunne gå fritt på gården.



Men det innebar tømming av et rom,
flere lass som ble kjørt til søppertømming.
egenhendig av meg! 
Følte meg så flink,
har ikke kjørt mye med henger..

I tillegg måtte det snekres bittelitt..
klarte jammen meg det også :)
er jo kanskje ikke så stort det,
men for ei med liten tålmodighet 
og små snekkerferdigheter,
var dette stort ;)





Her er den hjemmeklekka kyllingen vår,
med de to som har tatt på seg mødreansvaret.. :)
De er så søte, alle tre :)
Tror lille kyllingen er ei høne,
så vi må finne på et fint navn :)



5 kommentarer:

  1. Åh, for en idyll...helt himmelsk!!

    Klem,Hanne

    SvarSlett
  2. jeg ønsker meg også høner....lurer på om jeg kan ha noen på for, om sommeren :-)

    Har vært lite bloggelyst nå i sommer, men nå er jeg tilbake og gleder meg til å følge med deg fremover :-)

    klem tone

    SvarSlett
  3. Ååå, så godt for hønene! Snill du :-)

    SvarSlett
  4. Så koselig! Og så flink du er:) Hørtes ut som endel jobb, og å kjøre med henger er ikke såå lett. Jeg har iallefall hjertet i halsen i tilfelle jeg må RYGGE!:)

    SvarSlett
  5. Så herlig med frittgående høns på gården og så flink du er!!!
    Ha en fin kveld!:)) Klem

    SvarSlett