søndag 9. juni 2013

Gjøre seg ferdig med ting..


Å gjøre seg ferdige med noe,
før man begynner på noe nyt,
er ikke det jeg er flinkest til..
Jeg har mange ideer og tanker, 
og vil gjerne gjøre alt.




Så fredag var det litt skjerpings..
Dette beddet mangla jo kanstein etter at vi ordna inngangspartiet.
Og ikke var det mye jobb heller.
Men det ser mye bedre ut med en gang.
Her er det masse hosta på vei opp!
Spent på hvordand ette blir,
laget jo dette beddet i fjor sommer.
Her er fra da jeg laget beddet :)




Klokketårnet er jo også et prosjekt som skal tas.
Men her er det MYE jobb før vi kommer så langt at vi kan starte med det.
Først skal det støpes,
rettes opp,
og så skal vi legge plater på låvetaket. 

Men det blir fint etterhvert :)

7 kommentarer:

  1. Det er alltid noe som skal gjøres vi må bare rekke å nyte av og til også :) Flott klokketårn :)

    Ønsker deg en flott uke

    Klem Monica

    SvarSlett
  2. Det er det å få gjort seg ferdig med en ting før man går videre ja ;) hehe, her er nå terrassen revet i helgen, så alt er kaos, gleder meg til å få bygget den opp igjen! :)

    Koselig blomsterbed da, gleder meg til jeg kommer så langt at jeg lager bed i hagen også, tror dessverre ikke vi rekker så langt i sommer!

    Ha en fin ny uke,
    Klemmer fra Jatte♥

    SvarSlett
  3. Så flinke dere er!! Blomsterbedet kommer til å bli så fint:) Å gjøre seg ferdig før man starter med noe nytt er en av de tingene jeg er dårligst til...Det er jo så mye man har lyst å gjøre!;))
    Ønsker deg en fin dag! Klem

    SvarSlett
  4. Hei hopp:) flinke gårdsjenta! Er på Tynset rådhus, ikke bloggbart;)) samme tårn som vi har på stabburet, lykke til med alle prosjekter! Ha en fiiin dag:)

    SvarSlett
  5. Ibland har man verkligen många projekt igång samtidigt, inte heller jag är så bra på att avsluta innan jag påbörjar något nytt alltid =) Väldigt snyggt med kantsten i natur, det blir nog riktigt fint när blommorna tittar fram.
    Tack så väldigt mycket för de snälla raderna hos mig, och för att jag fick hitta hit. Jag kommer gärna tillbaka!
    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  6. TI HI KJENNER MEG GODT IGJEN HER JA
    MASSE PÅ GANG
    LITT HER OG LITT DER
    FINE DAG TIL DEG
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  7. Vel overstått eksamen!
    Kjenner meg såå igjen i dine beskrivelser:) Men det blir så flott atte! Herlig sittegruppe dere har fått! Den så god ut! Og koselig du hadde gjort det. Lykke til videre med alle dine prosjekter og ha en fin tirsdagskveld.

    Klemmer fra Hjørdis

    SvarSlett