mandag 3. september 2012

Himmelseng på jenterommet


Ikke en helt ekte himmelseng da,
men Jysk-utgaven ;)
For å få storefrøkna til å gi bort senga til lillebror,
måtte jeg ordne himmelseng.



Her er det rosa som gjelder,
så hu er strålende fornøyd :)



Senga er fin og gammel,
med en liten "bøy" på hver ende :)
Denne senga passa mye bedre inn på rommet,
enn den som var der før. 
Så mor er også veldig fornøyd :)



På hylla har det kommet noen små, søte sko :)
Disse er det jo enten tante eller jeg som har brukt.
Selv om det er veldig rart å tenke på at vi har vært så små en gang da :)

Er utrolig moro at jeg har fått så mange nye følgere!
Har bikka 3000 side-visninger på en måned,
og det går stadig oppover.
Kjempekoselig at så mange leser og kommenterer :)
Tusen takk :)


5 kommentarer:

  1. Den var kjempesøt! Tenker det er en som kommer til å nyte denne sengen!

    Har du forresten meldt deg på min giveaway som jeg har gående?

    En fin mandag og en god ukestart til deg!

    Klem,
    Anette Willemine

    SvarSlett
  2. Å så heldig hun er da:)) Senga falt jeg pladask for:):) Skikkelig fin var den:) Skjønner godt at du er fornøyd med den ja;):):)
    Selvfølgelig er mange som vil følge deg, du er inspirerende og virker som en god person::):) å sånt merkes:)
    Stor klem fra Linn

    SvarSlett
  3. Heisann, fant deg inne hos "små øyeblikk med cams", nysgjerrig som jeg er måtte jeg titte innom.
    Så flott sengen ble, ei ekte prinsesse verdig ;) Det var vel ikke noe problem å gi sengen sin videre til lillebror når en får noe så flott i bytte. Likte detaljen med skoene.
    Ser at dette er en blogg jeg vil finne mye god inspirasjon i så jeg legger meg til som følger.

    Ha en fortsatt fin uke!

    Tone Eirin

    Titt gjerne innom bloggen min: rine-mor.blogspot.no

    SvarSlett
  4. Koselig blogg du har ;)

    Det må være flott å bo på en slik fin gård som har vært så lenge i slekten !

    God kveld

    Klem Monica/ Fru Sjøaker

    SvarSlett
  5. Så koselig jenterom!

    Hilsen C.

    SvarSlett