søndag 28. august 2016

Ut i skogen - opp i trærne


Noe av det som er ekstra deilig med å bo på landet,
er jo nærheten til naturen.
Så når jeg følte meg litt i høst-humør,
var det  bare å ta langstøvla på,
og gå en liten tur :)




 En liten tur i skogen gir det som skal til:)
Syns det er veldig gøy å prøve meg fram med dette.
Fargene ute nå er jo bare nydelige!



Høsten kommer snikende,
i dag måtte det fyres.. 
Men det er en årstid jeg har lært meg
å sette mer og mer pris på.
Og (for oss som ELSKER jul)
så er det jo et tegn på at desember etterhvert nærmer seg :)

3 kommentarer:

  1. Høres herlig ut;) Vi har hytte på landet og jeg storkoser
    meg der og med alt som vokser rundt hytteveggen;)
    Ønsker deg en nydelig uke!
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  2. Her er høsten også i anmarsj, men hver årstid har jo i grunnen sin sjarme. (",)

    SvarSlett
  3. Hvis høsten er klar og fin, er det nesten den fineste årstia. Når vi nærmer oss Novemner med barfrost og klarvær, er det nesten ingenting som kan måle seg. Og som du sier, hakket nærmere jul. Ha en fin høst.

    SvarSlett