tirsdag 26. august 2014

Ommøblerer soverommet


Var veldig fornøyd når vi fikk pussa opp soverommet.
Deilig å bli kvitt den rosa fargen.
Men har allikevel følt at det ikke ble helt riktig..
Nevnte dette for min mann da vi hadde lagt ungene.

"Ja, når du sier det, jeg er helt enig"
sa han da.
Og fulgte opp med:
"Men hva om vi gjør slik...?"


Og dermed gikk vi i gang :)
Satt senga i motsatt ende,
slik at det ble en ren "sovedel"



Når dette var gjort,
sa min kjære at egentlig burde vi hatt vegglamper,
istedenfor på nattbordet.
Sånn flaks at jeg AKKURAT hadde kjøpt disse to på en bruktbutikk!
De passa kjempeflott her ved senga 



Mitt favorittbilde her oppe (utenom ungene selvsagt)
er dette.
Rammen er også bruktkjøp. 
Bildet fant jeg her, på Fineart.
Utrolig mye fint! :)

Syns det ble mye bedre her nå,
at det ble mer riktig :)

2 kommentarer:

  1. Så koselig at dere begge to ser løsninger og finner ut sammen hva som er fint :) nydelige gamle vegglamper :)


    Ønsker deg en nydelig dag

    Klemmer Monica

    SvarSlett
  2. Så flott det var. Likte spesielt lampene. (",)(",)

    SvarSlett