torsdag 31. juli 2014

I love lilla


Litt problemer med kameraet for tiden,
så det får være midlertidig telefonbilder :)

Min kjære søster skal flytte,
og i den anledning tømmes det for både klær og sko.
Og heldige meg,
masse ble kjørt hit! :D


Disse skoene var jo alt for små..
Men for en farge!
Og de passet jo utrolig godt til hortensiaen
 jeg akkurat hadde kjøpt :)




Vi driver for tiden å gjør oss ferdig med en del prosjekter.
Dette ble sommeren for å bli ferdig med ting! :)
Gleder meg til å få vist det frem. 


4 kommentarer:

  1. Det ble et flott stilleben :)

    Fortsatt god sommer til deg

    Klem Monica

    SvarSlett
  2. Spenstig nettside du har. Jeg er imponert. Besøk nettsiden min, som jeg tar for meg en del om tapeter Fortsatt fin dag =)

    SvarSlett
  3. Heisan. Så flottt blogg om livet på gården deres! Jeg har ikke vært klar over den før nå, men kommer til å følge med deg i fremtiden. Ha en fortsatt fin kveld
    Stein

    SvarSlett
  4. Spennende med de prosjektene dere har på gang, håper vi får se mer til dem utover høsten - det er så artig å se hvordan andre løser ting. (",)

    SvarSlett