søndag 15. juni 2014

Første sætertur


Endelig fikk vi oss en tur opp på sætra!
Deilig å komme seg opp,
om så bare for noen timer.
Har målt opp både her og der,
og begynner å forberede sommerens gjøremål.
Like spennende som alltid,
hvor mye rekker vi i år?




Disse herlige lyktene fra Nile MÅTTE jeg jo bare ha her :)
Gleder meg til sene sommertimer her opp,
på terrassen med kjæresten min og tente lys :)
(Realiteten er vel at det blir mindre kos, alt for mye mygg.. ;) )


Da jeg så denne potta hos Blomsterfryd i Løten,
bare MÅTTE jeg ha den!
Visste den var perfekt her oppe :)



Den nydelige kommoden, 
som var helt gratis på Finn.no :)
Loppisbilde og klokke fra Nille.
Deilig å kunne begynne å innrede litt også,
ikke bare pusse opp :)
Kun soverommet det er mulig enda,
men resten kommer jo etter :)

5 kommentarer:

  1. Sånn flaks å få tak i en sånn kommode gratis!! (",) Og veldig fint at folk gir bort i stedet for å sende på dynga. Kos dere på sætra i sommer.

    SvarSlett
  2. Så nydelig. Har en lignende, bare litt mindre slitt. Den fikk jeg absolutt ikke gratis ;) så synes du har vært veldig heldig :)
    Go helg til deg :)

    SvarSlett
  3. Så mye fint du har fått tak i ♡
    - kommoden din likte jeg veldig
    godt :) - og fine lille kjeet som
    du viser under her ♡ så nydelig
    Jeg har begynt så smått å blogge
    igjen etter en lang pause etter en
    tøff vår... Har ikke fått vært så mye
    på nett eller bloggbesøk... Så nå
    skal jeg ta en titt nedover her hos
    deg :) Ønsker deg en fortsatt fin
    uke, klem fra Mette

    SvarSlett
  4. Fornemmer en herlig stemning på den setra. Flotte ting du har fått tak i som helt sikkert utgjør noe av det. Å så det søte lille kjeet da. Jeg følger dere på fb og det er fint å følge med på gårdslivet hos dere. Ha en fin dag.

    SvarSlett
  5. Så flott blogg du har! Til spørsmålet om fluktstoler så tar du bare av det gamle trekket og stifter det nye fast på samme måte. Beregn godt med "sømmingsmonn" og bruk en stiftemaskin med solide stifter. Ha fine og kreative sommerdager! Hilsen Kari

    SvarSlett