onsdag 16. april 2014

Prøver meg på nye ting


Ikke sånn at jeg prøver meg på revolusjonerende,
nye ting akkurat,
men nytt for meg i alle fall :)
Nemlig E-bay handling...


 
Har liksom syntes det virka litt skummelt jeg da..
Ikke har jeg helt skjønt hvordan denne betalingen funka,
kunne man være sikker på å få varen osv.



Så gjorde et forsøk da,
og sammen dagen det var bestilt,
var veska postlagt.
2-3 uker, så var den her.
Og så superfin!
Veldig fornøyd med denne her :)



 
Veldig flott mønster,
og veldig "meg" :)
Så det var visst ikke så skummelt allikevel.. ;)
 
Her har det blitt kappa ved til den store gullmedalje i dag :)
Mens jeg har raka og rydda,
kjørt traktor og kosa meg :)
Unga fikk ny huske også,
så her har det vært full fart hele dagen


8 kommentarer:

  1. Nydelig og søt veske, denne blir perfekt til sommerkjolen! Veldig morsom kontrast til vedkapping og traktorkjøring, men som "gårdskjerring" er det nok kjekt å bytte fra arbeidstøy til finstas:-))) Ønsker deg en riktig fin påske.
    Klem og smil fra Berit

    SvarSlett
  2. Jeg har aldri handlet på E-bay, men jeg har noen venninner som er veldig ivrige der. Kanskje jeg må ta meg en liten opplæring hos dem ;-) Jeg er nemlig veldig feig og pysete når det gjelder å handle på nett ;-) Veldig søt og romantisk veske du har kjøpt! Den var kjempefin!

    Boka "Hemmeligheter" av Kate Morton er en familiesaga som utspiller seg under andre verdenskrig og nå. Den handler om skuespilleren Laurel som ikke kan glemme minnene og mysteriet rundt noe hun ble vitne til da hun var 16 år. Hun drar tilbake til barndomshjemmet i voksen alder, og begynner å grave i familiehistorien. Vi får høre historiene til de tre personene - Dorothy, Vivien og Jimmy - som tilfeldigvis møter hverandre under krigen, og som blir knyttet til hverandre for alltid.

    Uff,....dette var en heller dårlig - og veldig kort - gjenfortelling av boka, men....den er verdt å lese ;-)

    Ønsker deg en riktig god påske ;-) Kos deg masse!

    SvarSlett
  3. Kjempefine:)god påske!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  4. Hi hi, ikke så lenge siden jeg heller prøvde meg på ebay for første gang ;) Gøy med nye ting til en ok pris! Fine potter du har laget også :) Ha eb fin påske videre! Klem klem

    SvarSlett
  5. Gratulerer med ny, kjempefin veske! Jeg har handlet på eBay selv, og gjør det nok igjen! Jeg ønsker dere en varm og god og påske! Klem Cathrine :-)

    SvarSlett
  6. Det er nok sunt med litt skepsis, men det meste viser seg jo å være ufarlig. (",)
    Ha ei fortsatt god påske.

    SvarSlett
  7. Hei hopp, det var en supersøt veske!! Bra du fikk varen:) koselig å titte innom, her snekrer jeg litt ved badehuset før andre strøk på trappa kan tas..;) klem

    SvarSlett
  8. Den likte jeg også. Søt og feminin :D Heldig med den. Ebay bruker jeg ofte og kjøper man av storselgere går det stort sett greit. Jeg har handlet mye der og aldri blitt svindlet (bank i bordet, he he :)

    Mvh
    Cecilie

    SvarSlett