lørdag 7. desember 2013

Rakfisklag


 I går vart det for første gang avhold rakfisklag her hos oss.
Meningen var jo selvsagt å rekke å pynte og ta bilder i dagslyset,
men slik er nå ikke alltid dagene at det går som planlagt ;)



 Her hos oss er julen rød, hvit og sølv :)
Og i spisestua var det for anledningen mye rødt.
Har akkurat flytta ut orgelet som stod under vinduet her,
ble plutselig mye mer plass!
Deilig var det :)


 Disse serviettringene kjøpte jeg 6 stk av på finn.no for en stund siden.
Men egentlig var det ikke mye poeng i det, 
for vi er sjelden bare 6 til bords...
Men til min store lykke,
fant jeg 4 helt like på bruktutsalg her i bygda!
Da ble jeg så glad,
endelig kunne de brukes :)


 Over terrassedøra har en lyslenke med roser,
fra Nille, kommet opp.
Ikke så lett å hemge opp stjerne her,
så syntes dette ble en bra løsning :)


 Rakfisken hass far ;)
Og jeg prøvde meg på posjerte egg,
syntes det gikk sånn tålelig greit...


Og laks til meg!
Rakfisken kunne de ha for seg sjøl ja.... 

I morra er det juletrefest i barnehagen,
det blir koselig :)

2 kommentarer:

  1. Her var det nok ikke vanskelig å kose seg. (",)
    Så bra at du fant flere akkurat like linservietter, litt flaks skal man jo ha...

    SvarSlett