mandag 2. september 2013

Plantetid


 Høsten er jo en flott plantetid.
Du slipper å vanne så mye,
og plantene er jo på billigsalg :)


 Her ved kårboligen er det et bed som har blit forsømt så til de grader.. 
Her vokste det kun noen små valmuer,
og noen små steiner lå rundt som avgrensning.

  

Men når man har så snille naboer,
som sender med meg et trillebårlass med iris,
og foreldre som skulle kvitte seg med noen thjuaer,
så måtte jo jeg til å grave da..


Og slik ble det :)
Noe av irisen er kommet hit,
men den er stor nok til å settes i mange bed! :D
var på steinrøysa og hentet større steiner også.
pappa var med i traktoren,
men det var jeg som kjørte.
er på tide jeg lærer meg dette nå.. :)

3 kommentarer:

  1. Så flott at du fikk planter til å plante der :) Og tøff jente som kjører traktor :)

    Nyt dagen klem fra Monica

    SvarSlett
  2. Iris er en flott plante.Blir nok fint i kroken der;)

    SvarSlett
  3. SNILL NABO
    SÅ FINT DE BLEI
    FIN TID Å PLANTE PÅ NÅ JA
    NYT KVELDEN
    KLEM ELI:)

    SvarSlett