tirsdag 30. oktober 2012

Halloween


 I år prøver vi oss for første gang på Halloween-fest.
Hele klassa til storefrøkna er invitert,
og huset har blitt litt skumlere.
Ble ikke overdådig mye pynt, 
siden det er første gangen må jo alt kjøpes inn nytt.



Det var tomt for halloween-kopper på Nille,
så da tok jeg heller og limte fast hender på isopor-kopper :)



Ute kom det opp en liten gresskarlykt også :)
tror dette blir fint når mørket senker seg :)


Jeg ville ha små godteposer,
men det hadde de ikke.
Så tok lim på isoporkopper,
og rullet de i halloween-konfetti.

Så da er det levert opp til en nabo,
og så skal vi gå knask eller knep opp dit :)
Greit å ha alliert seg med noen,
så går vi ikke bomtur ;)

Vi må jukse litt å ta det på forhånd,
siden jeg ikke er hjemme i morra.
Selv om jeg har stor tiltro til min mann,
 var ikke å holde fest for 13 unger alene noe han tok sjansen på alene..

4 kommentarer:

  1. Så spennende da! Likte spesielt ideen med skjeletthånda på isoporkoppen. det så litt ekkelt ut!
    Lykke til med feiringa! Vurderer en fest til neste år vi også, bedre å skulle være ett sted enn å gå fra hus til hus synes jeg. Kanskje fordi jeg ikke er så glad i denne feiringa..haha..
    Klem

    SvarSlett
  2. Hehe nei det kan jeg tenke meg , tror ingen mann tør å stille alene mot så mange barn ! Synes du har vært oppfinnsom og flink jeg ! Dette blir nok en skummel Hallowen fest ! klem

    SvarSlett
  3. Oj, så gøy:):) dette blir vel poppis tenker jeg:) her er det dårlig med Halloween feiring, bor ikke slik til at det lar seg gjøre:/ bor litt øde og for oss selv, med E6 som nærmeste nabo:/ og der suser det tungtransport forbi hele dagen og natten lang:( så dette er ikke noe Halloween vennlig plass:/
    Men ungene pleier og kle seg ut og vise seg rem her hjemme da;) deres egen ide;) og da vanker det snop til dem vet du;)
    Ønsker deg lykke til med feiring;) klem fra Linn:)

    SvarSlett
  4. Så gøy ut! Jeg er egentlig litt imot Halloween, synes det er en feiring til mest glede for handelsstanden, MEN, med 4 unger i hus innser jeg at jeg har tapt den kampen - og det var veldig ålreit å se hvordan det kan løses på en knall måte :)

    SvarSlett