mandag 7. mai 2012

Nytt møter gammelt

Tenkte å for første gang slenge meg med i NIBs utfordring.
Temaet er "nytt møter gammelt"


Fant en gammel sink-kiste på låven, 
og denne skal nå få gjøre jobb som avlastningsbord på terrassen.





Den gamle kisten i kontrast til nye rottingmøbler, 
og med en søt, rosa hortensia, fikk den ett sommerlig preg :)



Detaljer på kista. Den er fin og hel, og kan fint 
brukes til å oppbevare små puter og pledd :)



Den har også fått følge av syrin, eføy og margeritter,
planta i en stor, gammel kjele :)
Den fant jeg på stabburet. 
Bunnen er jo ikke helt rett, men det er jo bare litt av sjarmen :)




8 kommentarer:

  1. Så flott sink kiste du har funnet:). Lekker.
    Så gøy det må være å kunne gå på skattejakt i låve og stabbur:)).
    Ha en fin ny uke:)
    Klem Veronica

    SvarSlett
  2. Deilige skattefunn du har gjort, og en godt bidrag til NIB-utfordringen!!
    Kista di er rålekker!!
    Ønsker deg en fin fin mandagskveld, og ta gjerne en tur innom bloggen min og bli med på min aller første Give away!!
    Titti-klæmm!!

    SvarSlett
  3. Og du finner stadig vekk noen lekre skatter du:)
    Knallfin kiste !!

    SvarSlett
  4. Så mange flotte skatter du finner!..dette var kjempelekkert:)
    Nyt vårdagene:)

    SvarSlett
  5. Tusen takk for kompliment for badet mitt! :)

    Utrolig stilig kiste! Og et flott bidrag!
    Jeg glimrer nok med mitt fravær i denne utfordringen også, selv om nytt og gammelt sammen nærmest er tråden i huset her. Men "husnissen" har satt huset på hodet igjen. ;)
    Garderobe og badet nede står for tur. Det skulle jeg jo ikke gjøre nå, men husnissen er ikke til å holde styr på. Hehe

    Klem

    SvarSlett
  6. Såå stilig den var :) gamle bygninger har mye stilig liggende som fortjener dagslys:)
    Ha en fin dag,klem. Pss,pakke er på vei til dei :D

    SvarSlett
  7. Nydelig, morgenfugl:) Og så lekkert med sink! Ja du var rå på smilet den morgenen du ahdde eksamen, hehe, storler hver gang jeg er før deg og like sur hver gang du vinner, hehe. Håper xamen gikk bra! Mvh geitemora:)

    SvarSlett
  8. Så spennende å finne bloggen din! Så herlig å få bo på en slik flott gård!Et flott bilde til utfordringen nytt møter gammelt! Den zink-kassen er jo bare så lekker med fine detaljer! Heldige deg! :-)

    Lagt meg til som følger her hos deg!

    SvarSlett