tirsdag 7. februar 2012

Fargetips



Jeg har ett lite dilemma... Jeg klarer ikke bestemme meg for farge!!

Da jeg var på skattejakt på stabburet vårt, så fant jeg fire flott vegglamper. To av disse hadde jeg tenkt meg på veggen i trappa. Men hvilken farge??

Veggen er lys, i fargen "refleksjon"



Listene har fått fargen "marrakesh", som er en mer grå-brun farge. Men lurer på om den blir fin på lampene?? Eller om det blir for mørkt..


Men gulvet er grått, i fargen nøytral... Så vet ikke om jeg skal ha grå, eller litt mer brune lamper... Mye av "tilbehøret" i gangen blir i en grålig tone.

Tips mottas med takk :) Er ikke så lett å bestemme seg.. Og så må jeg jo bestemme meg fort, for snart kommer elektrikeren og skal henge de opp, og da bør de jo være ferdige.. :P

4 kommentarer:

  1. Hmm, vanskelig. Jeg er sannelig ikke sikker. Er spent på hva du går for;) Ha en fin dag!:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tror jeg har funnet det ut.. :P Min kjære tok en avgjørelse for meg.. ;P

      Slett
  2. turkise...?? eller sånn grønn turkis viss du skjønner... bryte helt lissom...??

    SvarSlett
    Svar
    1. Skjønner hva du mener :) Men så tøff er ikke jeg altså! hehe. Men takk for kult tips! :)

      Slett