søndag 6. mars 2011

Gaveforslag

Her er julegaven jeg ga til svigermor :) "Rydda" bort kabelen til kameraet før jul, så da ble det lite bilder å få lagt inn i bloggen, og påfølgende bloggepause til jeg fant igjen kabelen.. :P Så da tar jeg i alle fall noen av de bildene jeg hadde tenkt å bruke :)

Men altså, dette er gaven jeg ga til svigermor. Kurv fra Jysk, teppe, lilla lys og såpe fra Nille, duftlys fra IKEA og håndklær fra Jotex :) Hu ble i alle fall kjempeglad! Syns det her ble en fin gave. Hadde store planer om å lage en flott kurv til foreldra mine også, med hjemmelaget sild osv, men før jul var det jo utsolgt for sild, så måtte kjøpe ferdig.. Men det ble i alle fall en kurv med mye godt å spise i uansett, selv om det ikke ble like mye selvlaget som planlagt..

2 kommentarer:

  1. Hei og hå, ja det var en finfin gave, kjekt med bruksting eller spiselige ting til de som ahr det meste. Har selv gikk eske med mat til besteforeldre/foreldre, alltid greit når veggene begynner å bli fulle av bilder og skap av ting og tang:-) Ønsker deg en finfin uke!

    SvarSlett
  2. Takk det samme :) Så fint bilde av deg, med stort elggevir og flott mage, på nettsiden til Nationen :)

    SvarSlett